Autocad mechanical 2010

Autocad mechanical 2010

Anonymous
Not applicable
392 Views
1 Reply
Message 1 of 2

Autocad mechanical 2010

Anonymous
Not applicable

Buenos dias.

acabo de incorporarme a una nueva empresa y tienen varias licencias para autocad Mecanical 2010. toca renovacion de equipos y tengo que sacar licencias de equipo antiguo y ponerlas en el nuevo. no he trabajado nunca con autocad y tengo problemas con la isntalacion del producto. Ademas las licencias estaban asociadas al antiguo trabajador de la empresa y nesecito que las pongan a mi nombre. por favor solicito soporte por vuestra parte para solventar estos asuntos. Me urge bastante.

telefono: 676708603.

email: rafael.belmonte@lafargeholcim.com 

Muchas gracias

Saludos

This is a public forum, please refrain from posting serial numbers or personal information

Edited by
Discussion_Admin

0 Likes
393 Views
1 Reply
Reply (1)
Message 2 of 2

TravisNave
Mentor
Mentor

To transfer a license, start here:

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/download-install/activate/transfer-licenses/transfer...

Furthermore, Autodesk 2010 products are retired and your license is likely invalid.  It will also not install on Windows 10 machines, if that is what you are using. 

Travis Nave Send TravisNave a Private Message                                             Need help in your post? Mention me with @TravisNave

My Expert Contributions to the
Autodesk Forums:
FLEXnet License Admin | MSI Cleanup Utility | .NET Framework Cleanup Tool | IPv6 NLM Fix | adskflex.opt Options File | Combine .LIC Files
0 Likes