Auto-suggest helps you quickly narrow down your search results by suggesting possible matches as you type.
Showing results forĀ
ShowĀ Ā onlyĀ
|
Search instead forĀ
Did you mean:Ā
This page has been translated for your convenience with an automatic translation service. This is not an official translation and may contain errors and inaccurate translations. Autodesk does not warrant, either expressly or implied, the accuracy, reliability or completeness of the information translated by the machine translation service and will not be liable for damages or losses caused by the trust placed in the translation service.Translate
Submitted byAnonymousonā10-06-201605:50 PM
Status:
Gathering Support
Add Spanish to User Languague list.
I am from Latin America and I know a lot of people who aren't capable of using the software because of the language. It would be great for latam community if you add this language pack. Cheers.
El aprender el software en tu propio idioma facilita mucho las cosas y permite que le saques el mayor partido. Por favor, necesitamos la versiĆ³n en espaƱol.
version en espaƱol somos muchos los que lo hablamos
@Anonymouswrote:
I am from Latin America and I know a lot of people who aren't capable of using the software because of the language. It would be great for latam community if you add this language pack. Cheers.
Buenas tardes, necesitamos que por favor se nos agregue el idioma en espaƱol para poder trabajar y aprender con mayor fluidez. Se lo desagradecemos muchĆsimo.
Es necesaria la traducciĆ³n al espaƱol, ya que sin ella es dificil que muchas personas con pocos conocimientos de ingles lleguen a completar su aprendizaje en Fusion 360. Por favor no olviden que el EspaƱol es la cuarta lengua mĆ”s hablada de el mundo, Autodesk por favor, tenganos en consideraciĆ³n y hagan publica la traducciĆ³n como lo es posible en otros idiomas.
Creo que voy a dejar de utilizar los productos de Autodesk. Como puede ser que a estas alturas Fusion360 no tenga el idioma EspaƱol, es de verguenza. Adios Autodesk.
Y creo que toda la comunidad hispanoparlante deberia hacer lo mismo
Estimados , porque no existe idioma EspaƱol?? hay una gran comunidad que crea y a aporta y hablan este idioma me parece extraƱo que no este ya incorporado.
Favor incluir este idioma en absolutamente necesario.