Auto-suggest helps you quickly narrow down your search results by suggesting possible matches as you type.
Showing results for
Show only
|
Search instead for
Did you mean:
This page has been translated for your convenience with an automatic translation service. This is not an official translation and may contain errors and inaccurate translations. Autodesk does not warrant, either expressly or implied, the accuracy, reliability or completeness of the information translated by the machine translation service and will not be liable for damages or losses caused by the trust placed in the translation service.Translate
Submitted byAnonymouson10-06-201605:50 PM
Status:
Gathering Support
Add Spanish to User Languague list.
I am from Latin America and I know a lot of people who aren't capable of using the software because of the language. It would be great for latam community if you add this language pack. Cheers.
Humillante, denigrante y completamente racista la falta de versión en español, una empresa del tamaño de AUTODESK puede traducir en programa en minutos ojala este insulto se haga viral en las redes sociales y llegue a los noticieros como CNN EN ESPAÑOL!
Hola , no sé si llegará esta nota a alguien responsable de la plataforma, Fusion 360...
El idioma es uno de los puntos importantes para la introducción de un producto en el mercado. Supongo que estamos de acuerdo no?. .
Muchos productos con mucha menos relevancia e importancia tienen sus versiones, al menos ,en los idiomas que mayor repercusión tienen en el mundo.
Los Usuarios con los que hablo, rechazan el producto por el Idioma y demandan que este en Español.
Es una pena que una plataforma con la proyección de Fusion 360 se le pongan pegas simplemente por el idioma.
Por Favor, saquen la traducción al Español. aunque sea una versión beta. ayudaremos a mejorarla (yo como usuario me comprometo)... y llegaremos a muchos mas usuarios.