- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report
Good morning, everyone.
A little "glue": for a few days now, some objects are not visible while I move them. They don't follow my crosshairs once I've clicked on the handle to move them around in my drawing. They seem to stay in their original place until I click somewhere else and they appear at their destination....
It's quite annoying because I never know if they're in the right place and I have to do RFPs all the time, I can't move them by typing/droping anymore. The worst thing is that it seems that it only concerns the circles!!!!
Indeed I have blocks representing sockets made of a square containing circles, and only the square is visible during the move by grabbing/dropping ....
Do you have any idea of what is involved?????? PLEASE!!!!!...
THANK YOU in advance to all readers and responders
In French originally:
Bonjour tout le monde
Une petite "colle": depuis quelques jours certain objet ne sont plus visible pendant que je les déplace. Ils ne suivent pas mon réticule une fois que j'ai cliqué sur la poignée pour les promener dans mon dessin. Il semblent rester à leur place d'origine jusqu'à ce que je clique ailleurs et qu'ils apparaissent à leur destination....
C'est assez gênant car je ne sais jamais si ils sont bien placés et je doit sans arrêt faire des DP, je ne peux plus déplacer par saisie/déposer. Le pire c'est qu'il semblerai que cela ne concerne que les ronds!!!!
En effet j'ai des blocs représentant des prises de courant fait d'un carré contenant des ronds, et seul le carré est visible pendant les déplacement par saisie/dépose....
Auriez-vous un début d’idée de ce qui est en cause???? SVP!!!...
MERCI d'avance à tous lecteurs et répondeurs
Solved! Go to Solution.