Анонси спільноти / Загальні дискусії
Ласкаво просимо до спільноти користувачів Autodesk! У цьому розділі ви ми будемо робити анонси заходів, а ви можете запитувати щодо роботи форуму і ділитися своїми ідеями та пропозиціями.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

HTTP ERROR 400 - Вхід на сайт спільноти

4 REPLIES 4
Reply
Message 1 of 5
timoshka3000
358 Views, 4 Replies

HTTP ERROR 400 - Вхід на сайт спільноти

Вітаю! Я новачок, підписався на курс вебінарів. Виникла проблема зі входом до спільноти. Ще декілька днів тому все було добре, аж тут...HTTP ERROR 400. При вході з іншого гугл-акаунта такого не виникає, як і з іншого браузера. Пошук в інтернеті наштовхує на проблему з мого боку, але що саме робити, задовільної відповіді не знайшов. Кеш чистив. Підкажіть, де собака заритий!

Tags (1)
4 REPLIES 4
Message 2 of 5
DmytroMukhin
in reply to: timoshka3000

Вітаю!

А як Ви написали повідомлення вище? 

Бо якщо написали, то це означає що ви вже увійшли в акаунт і маєте доступ до сайту спільноти: https://forums.autodesk.com/t5/ukrainskoyu/ct-p/6160

Відповідь корисна? Клікніть на "ВПОДОБАЙКУ" повідомленню! | Do you find the posts helpful? "LIKE" these posts!
На ваше запитання відповіли? Натисніть кнопку 'ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ' | Have your question been answered successfully? Click 'ACCEPT SOLUTION' button.

Дмитро Мухін | Dmytro Mukhin Facebook | Instagram | InventorInUa

Менеджер спільноти Autodesk | Autodesk Community Manager
Message 3 of 5
timoshka3000
in reply to: timoshka3000

З ноутбука вдалося увійти. Також можу увійти з іншого облікового запису в тому ж браузері Хром з компьютера. 

Message 4 of 5

Зайдіть у Хромі у налаштування:

chrome://settings/content/all?searchSubpage=autodesk

та видаліть усі старі "кукі", пов'язані з "autodesk" - попередньо треба пересвідчитись, що Ви пам'ятаєте усі свої паролі!

Також виконайте очистку кешу браузеру...