Robot Structural Analysis Forum
Welcome to Autodesk’s Robot Structural Analysis Forums. Share your knowledge, ask questions, and explore popular Robot Structural Analysis topics.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

passage de robot à revit 2012

5 REPLIES 5
SOLVED
Reply
Message 1 of 6
ingenieurNEK
429 Views, 5 Replies

passage de robot à revit 2012

Bonjour,

 J'ai installé sur ma machine revit structure et robot 2012 avec revit extensions; le passage de revit à autodesk cbs et à robot est permis, par contre le passage inverse est bloqué et un message apparaît, qui est en pièce joint.

Que dois-je faire?

5 REPLIES 5
Message 2 of 6

Please check: http://forums.autodesk.com/t5/Autodesk-Robot-Structural/Robot-2012-Link-to-Revitstructure-2012/m-p/3...

 

If you find your post answered press the Accept as Solution button please. This will help other users to find solutions much faster. Thank you.



Artur Kosakowski
Message 3 of 6

Merci pour votre réponse, je sais que ce passage est permis; et moi je parle du passage inverse: cad de robot à revit structures 2012

Message 4 of 6
ingenieurNEK
in reply to: ingenieurNEK

vous voulez dire que je dois partir de revit?

D'accord, merci bcp

Message 5 of 6

The link has to be started from Revit for both kinds of the model transfer. If you want to send model from Revit to Robot then you should use SEND. If you have a model in Robot and you want to export it to Revit then you select UPDATE.

 

If you find your post answered press the Accept as Solution button please. This will help other users to find solutions much faster. Thank you.



Artur Kosakowski
Message 6 of 6

Smiley Happyok

Can't find what you're looking for? Ask the community or share your knowledge.

Post to forums  

Autodesk Design & Make Report