AutoCAD Electrical Forum
Welcome to Autodesk’s AutoCAD Electrical Forums. Share your knowledge, ask questions, and explore popular AutoCAD Electrical topics.
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Hola soy Jose Antonio de España,Andalucia , Granada

1 REPLY 1
Reply
Message 1 of 2
j_a_c_l_58
396 Views, 1 Reply

Hola soy Jose Antonio de España,Andalucia , Granada

Estoy  en todos los sitios de las paginas de autodesk quisiera encontrar alguien que me digera porque no puedo instalar en mi pc que sistema operativo windows 7 Utime lo intento pero me sale fusioncon el icono en el escritorio y autocad 2012 no me sale, miro en el disco y esta, le doy para instalarlo y me sale un mensage de error 2738  y al cabo de no de instalra y desistalar me sale que no encuentra el acad.msi. y no puedo hacer nada, Bueno tambien decir de como es lo de las clases por qque se un poco con autocad pero me gustaria aprender mas, Gracias por su tiempo y hasta otra.

1 REPLY 1
Message 2 of 2

Hello,   

 

I don't understand Spanish, but I use Google to do a translation, hope I understand your issue correctly.

 

You issue is when you install the AutoCAD Electrical in Win7 Ultimate OS, you encounter the Error 2738, and make the AutoCAD Electrical install failed.

 

Here is a post with solution in the forum related to your issue, please refer to it, and have a try, hope it can resolve your issue.

 

http://forums.autodesk.com/t5/Installation-Licensing/Error-2738-when-installing-AutoCAD-2012/td-p/30...

     

 

Thanks,    

Robin Shou    

Quality Assurance    

AutoCAD Electrical    

Autodesk, Inc.

Can't find what you're looking for? Ask the community or share your knowledge.

Post to forums  

Autodesk Design & Make Report

”Boost